این بار تکست آهنگ بیا تو خوابم از سینا پلی جی و سامی راش
تبلیغات
http://p2up.ir/index.php?module=register&ref=944
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار موزیک و ........ و آدرس persian-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 35572
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 79
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 203
:: بازدید سال : 665
:: بازدید کلی : 35572
تبلیغات
http://p2up.ir/index.php?module=register&ref=944

این بار تکست آهنگ بیا تو خوابم از سینا پلی جی و سامی راش
تو رفتی ولی پیچیده بوی عطرت ، اشکام دونه دونه قطره قطره نم نم داره بارون میباره ، من قدم میزنم آروم زیره چتر هی وای شده گونم خیس ، منم از عشقم دورم نیس یعنی کجائه با کیه دارن چی میگن به هم گل میگه گل میشنوه بیخیاله من شده سرش رو شونه ی اونه و آروم آروم چشاشو بست وقتی میشنیدم صداشو مست . میشدم بیا صداش کن پس بیا صداش کن بگو من عاشقشم هنوز به یادش اشک میریزمو بایه شمع هروز به یاده خاطراتمون گریه میکنم این آهنگو به تو من هدیه میکنم بیا تو خوابم ، فرشته ی نازم ، بهم بگو بازم تو خواب میبینمت عکستو دارم ، هستی توی قابم ، توی جمله بهت میگم که دوستت دارم دوباره غروبه آفتاب منوتو باهمیم ، یا رو تخت پیشمی یا تو بند کناره منی من مثله توام مثاله منی ، بیا قول بده . یهساله نری صدات مثه صدای پیانو توی گوشه منه ازین تیریپام دیگه توی کوچه کمه علاقم به تو مثه اقیانوس میمونه ، ولی تو عشقت مثه ی فانوسه بی نوره نه دیگه نمیتونم تحمل کنم ، تورو توی ذهنم تجسم کنم بخندمو یکم تبسم . توام ، اخلاقاتو یکم عوض کن گلم تو این بازی مقصره اصلی کی بود ؟ تو بودیواسم مثه ی سیگاره بی دود ولی اون سیگارو دود میکردمو گونه هاتو بوووس بیا تو خوابم ، فرشته ی نازم ، بهم بگو بازم تو خواب میبینمت عکستو دارم ، هستی توی قابم ، توی جمله بهت میگم که دوستت دارم هوووو ... خوابم پرید ، خواب دیدم که تو با من بدی . وای چه خوابه بدی وای یهو خوابم پرید ، خواب دیدم که تو با من بدی بگو با من بدی یاکه خواب بوده فقط ، کاشکی زمان یکم برگرده به عقب عقب تر . بره اون روزا که تا ، صبح بیدار بودیمو میزدم گیتار بعد لبه ساحل سیگارو دود میکردمو اون لباتو بووووس وای دارم چه حسو حالی ، منو تو بغلت تو حس کن داری فکر کن مثله ماری منو نیش بزن پس مهرت تو دلم از پیش یکم هست میدونم خوشی پیشه دوس پسرتی میخوام خودکشی کنم اگه بزنه تیر به قلبم ، بهش وابسته شدم ، آخرش میمرم ولیبه دسته خودم

قفل زاپاس پژو 206 صندوق دار
تعداد بازدید از این مطلب: 737
موضوعات مرتبط: تکست , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : Mohsen Genius
تاریخ : جمعه 21 مهر 1391
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
http://p2up.ir/index.php?module=register&ref=944
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید